Webbutiken är stängd fram tom 6 oktober

Det går att beställa men jag kan inte fylla på varor eller skicka paket förrän den 6 oktober när jag är hemma igen från mina resor till Hebriderna, Yorkshire och Shetland. Resorna går alla i stickningens tecken och det ska bli väldigt trevligt.

Vi ses igen i oktober.

Sortiment i nätbutiken

I Nätbutiken säljer vi små upplagor av stickpaket och övriga produkter som är under utveckling. Sortimentet förändras därför kontinuerligt. 

Är du återförsäljare och vill sälja vissa produkter i din butik så kontakta oss.

Bor du utanför Sverige kontakta oss för beräkning av frakt, se mer i köpvilkoren.

Stickpaket

Paketen innehåller garn och mönster till ett plagg i angiven färgskala. Alla mönster innehåller hänvisningar till ersättningsgarner så de kan sedan stickas i flera varianter när paketets garn är slut.

Stickbeskrivningar, böcker och häften

Till vissa modeller kan man välja att bara köpa det tryckta mönstret. Kanske har du redan de garner och färger du behöver eller vill prova med andra alternativa garner.

Beskrivningarna är skrivna på svenska.

Här hittar du färdiga plagg. Både handstickat och maskinstickat. Vissa modeller är prover på olika färgskalor och ibland provstickade plagg vilket gör dem unika. 

Letar du efter present till någon som gillar stickade plagg men inte gillar att sticka själv är det här du hittar dem (om du inte själv gillar att sticka förstås för då är det ett bra tips att kolla bland stickpaketen också. Då blir presenten även till dig :-) )